Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member SonNeoKakuMale/Sweden Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 287 Deviations 673 Comments 16,776 Pageviews

Donate

SonNeoKaku has started a donation pool!
0 / 10
Donate for the lulz if you wish

You must be logged in to donate.
No one has donated yet. Be the first!

Journal History

  • Mood: Neutral
  • Listening to: Guillotine (swordz), Changeling transmission 1
  • Reading: I hate you, deviantart. Really with that logo?
  • Watching: Muh TV.
  • Playing: Nothing, but someone between my legs is
  • Eating: Top games to be hyped about:
  • Drinking: READ THE ENTRY, YOU'LL GET IT THEN
I'M NOT WORTHY I GOT EVERYTHING I ASKED FOR IN THIS NINTENDO DIRECT I'M SO FRIGGIN' HAPPY THAT I DON'T CARE THAT MY DICK INSIDE A CERTAIN JAILBAIT'S MOUTH AS LONG AS I DON'T CUM OUT OF HAPPINSHIT DAMN IT TO HELL WHATEVER I AM GROOT NFP LOGIC WHILE CUMMING OLOLO

I'll go through this direct in chronological order and will talk about what interests me. If I'm not interested, not gonna comment.

Here we go! Prepareth thine ass!




I knew this was a Fire emblem game the moment I saw the pegasus riders. Not much to say, honestly. New Fire emblem, has no english title yet. I'd say that Fire emblem if would work, but whatever. Dancer Lucina lol just what. REALLY liking that zoom-in effect! In awakening (and most games, honestly), the camera cuts to a generic background of the type of place (if you're on a beach, it's a generic beach etc) where you happen to fight. Here, it zooms in to the exact spot where you stand during the encounter! For example, say you're on a plain next to a big rock, the camera zooms in on your position and you can se the rock in the background. Hard to explain, but you understand if you see it.

Not feeling the character designs. It feels like awakening but worse. Not surprised that they reused soundeffects and overall look from awakening. The GBA games did the same. A bit disappointing perhaps, but I can't fault them for it. Besides, why wouldn't they ride on the success of awakening? This Fire emblem is gonna outsell awakening simply because it was so damn good and people assume the new one will do the same. Low chance of it bombing, even if the reviews were terrible. Looking forward to this game and kinda not, as I think it'll just make me wanna play awakening instead. I know the two are unrelated, but I get the same feeling when playing Zelda games that are worse than other installments.

Quick note: I am literally typing this on my Wii U gamepad while holding the 3DS to be able to watch the direct at the same time. This means that there will be plenty of typos. 'specially since SOMEONE REFUSE TO LET GO OF MY DAlso, about that free-to-play pokemon game...it pains me. First skylanders and now f2p. What have you become, Nintendo?

btw, I saw this direct for the first directly after posting my previous entry. What luck and yet awful timing.



Saw Super Mario galaxy 2 when I accessed the store and was like wut. Then I saw the direct and was like k. Honestly, not a bad deal. I've wanted to get Metroid prime trilogy for a long time, and 100 bucks for it is a good deal. Not to mention that Pandora's tower is comming up. Maybe The last story, too. I'll keep an eye out, like aye aye captain. No one but Trucy91 will get that reference. Maybe James as well if he thinks about it.



ROBIN AND LUCINA AMIIBOS ON APRIL 24TH HOLY GRIMA'S SEXTAPE WITH NAGA THIS IS GON' BE GOOD YEEEEEESSSS In other words, sold. I'll mark my calendar. I do like that they mention that the amiibos functions identically despite looking different. Not saying that's good, per se, but at least they're open about it.



Harada himself teased some game in an overly dramatic trailer. So much so that they didn't even reveal its name. Yeah. I'll pass judgement on once it has more info, or better yet, gets released. Project treasure or whatever. It better be about tekken characters going on a treasure hunt!



Here's the second (technically third if one counts the amiibos I was kinda thinking about but not directly hoped to see) thing I wished for and got this miniature christmas: SPLATOON!! Everybody knows I'm hyped as shit for it. This direct didn't make me less of that. One good reason is that THEY RIPPED OFF JET SET RADIO AS I HOPED I MEAN LOOK AT THAT PLAZA AND THAT HIP-ASS MUSIC PLEASE TELL ME THIS WILL BE A NEW GANGSTA SIMULATOR Who am I kidding, that'd be too good. I do like that you can customize stuff. Even your clothes changes your stats! Promising. How do you chose your gender, though?

Not too sure about the weapons, though. It will work if you play with friends online and talk to them on skype (goes for any online game, really), but it'll be hard during random battles. I suppose they want you to take on roles, but unless you can see your team's loadout and change before battle, it's not gonna work too well. I suppose they'll have a mode with no mods and whatnot, but we'll see. Seems promising nonetheless. I hate the snipers already. Also, it seems like you can level up. Wonder what that'll effect, exactly.

May 2015. I'll start saving up already.



Y'all might remember LOL I KNOW JUST GO WITH IT when I wrote about my issues about X, also known as Xenoblade chronicles X. I have one thing to say after seeing the new trailer: I APPROVE, RELEASE THIS GAME ASAP!! It has more than just one environment, if it's fully explorable like skyrim it's gonna be fricking huge, and they all look rather nice. Even better if you can fight and kill all those creatures. Three party members feel lacking, though. They even showed those robots and some motorcycle-thing. She just blew my load, so no hype text for now. Props to the music as well, also nice. Question is if they have a powerhouse story to go with those pretty environments.

No release date aside from 2015, but I hear it's gonna be released this april in Japan. That probably means late summer or early autumn for Europe. Sigh...



The New 3DS has head tracking for 3D. Very welcomed! Wonder how it'll react if there's more than two heads presents. This is an actual issue for me, there's usually a certain someone who hangs over me when I play games. This system might be a bit too late for me, as I think that most 3DS must-haves are already in my possesion. Smash and Monster hunter is available for Wii U, and I'm not gonna get the 3DS version of Xenoblade chronicles because I have the Wii version AND X is comming up. Don't get me wrong, I am genuinely interested, especially since it's compatible with amiibo and the c-stick was necessaryWAIT, FEBRUARY 13TH???! That's soon! Holy crap!



Pah, anime channel. Might as well add a channel that gives you a virusDID HE JUST SAY "TEAM OF ASIANS", WHAT THEOh, "agents". Still not used to that accents. In all seriousness, I admire their effort and the fact that they're genuinely trying. The akwardness adds to the overall awesomeness and unique appeal of Nintendo direct. It's its own thing, like an own universe.



I swear, Monster hunter 4 ultimate looks exactly like the third! It's been out for years, and now we get it? I bet MH5 is on its way. Major creds for subbing and not dubbing that guy. That New 3DS XL looks damn slick! Wouldn't be a bad purchase, I suppose.



You know you have a problem when a last-gen game on a current gen-game looks butchered in comparison to the original. Not that it looked perfect to begin with. Pass, I already own it, and X is- you know where I'm getting with this.



A GOLDEN NEW 3DS XL WITH MAJORA'S MASK ON IT ARE YOU KIDDING ME I'M TOTALLY PREORDERING THIS SO MUCH FOR A NEW COMPUTER NINTENDO YOU GENIUSES



That's it.

So yeah, this thing turned me into a child the moment they talked about the stuff I liked. Seriously the best Nintendo direct yet. They covered everything I asked for plus a little more! I think even Nintendo themselves underestimate just how good these small presentations are. Most importantly, it boost sales and general interest. I am most likely not gonna get Codename steam, but even I can give a brief explaination of it thanks to it appearing on Nintendo directs. I honestly believe these things boost sales, even if it's not by a lot. Plus that they're entertaining as hell to watch. Not to imply that hell is entertaining, it's just a figure of speech.

I got all I asked for in this direct. What more do I need? Check it out yourself and see what my hype is about, it's well worth it.

Next entry will be oras, I swear! Also, I now own Hyrule warriors. Weekend ruined.

deviantID

SonNeoKaku's Profile Picture
SonNeoKaku
Sweden
I'm a deviant journalist, which means I use this site SOLELY for the journal function. You may read my journal as you please, and I update it whenever I feel like it. I usually write about video games, movies, music, porn, sex, stuff I'm doing, and other random shit.

My interest include video games, movies, music, making videos and music (sometimes), collecting stuff (such as Yu-gi-oh! cards), sex, writing, acting in various forms and ways, among other stuff I probably forgot to mention.

If you wanna check out my videos, follow this url: www.youtube.com/user/SonNeoKaku

Champloo-power!


Current Residence: Sweden, unfortunately
deviantWEAR sizing preference: Say what?
Print preference: Say what again?
Favourite genre of music: I'm a champloo, I love ALL kinds of music. Every single one there is.
Favourite photographer: I'm not really into this photograph-buissnes...
Favourite style of art: Who am I to judge all the styles of art? Art is an expression of the soul, I have no right to judge souls.
Operating System: Vista. Bill Gates deserves some kind of punishment for this one.
MP3 player of choice: I don't like MP3 players.
Shell of choice: Seashells are nice.
Wallpaper of choice: Those that are hangable on walls.
Skin of choice: What are you, racist? I love everybody! (I know what they meant, just goofin')
Favourite cartoon character: That's a good question. I have many I like, but no obvious favourite. If I was forced to pick one, I'd say Helga G Pataki.
Personal Quote: Fuck prejudice.

Also, here's something completely pointless I added for the heck of it:
Free counters!
Interests

AdCast - Ads from the Community

Friends

No watchers yet.

Comments


:iconscottytheman:
ScottyTheMan Featured By Owner Aug 31, 2014  Student Digital Artist
Lol so I saw you lurking around so I visit your page and it looks like I left a comment nearly 4 years ago xD

You probably don't remember me but my old alias was 4KT!
Reply
:iconsonneokaku:
SonNeoKaku Featured By Owner Sep 4, 2014
How the shit wouldn't I remember you? You were the first Sas-K fanboy to grace the earth. I check your deviantart from time to time. Really glad you're doing well.
Reply
:iconscottytheman:
ScottyTheMan Featured By Owner Dec 21, 2010  Student Digital Artist
LOL dude you got a deviant art?! xD
Reply
Add a Comment: